sábado, 29 de diciembre de 2012

CONCLUSIÓ

L'any s'acaba, el semestre (més aviat trimestre) s'acaba i les classes de GITIC i COED també s'acaben. 

Ha estat un bon inici del grau ja que no han sigut dues assignatures pesades ni que requerissin massa feina; si has sigut organitzat i responsable el resultat ha estat satisfactori. Per una altra banda, m'he agobiat en segons quins moments, com en la sessió de GITIC que vàrem tractar el Twitter. Jo tinc Twitter, no em vull donar aires de superioritat però el sé fer servir i en aquell moment vaig sentir que estava mal-invertint dues hores que podrien haver estat dedicades a fer altra feina.

Tot i algun petit matís negatiu com l'esmentat, estic molt contenta i a la vegada molt orgullosa del treball realitzat. Les exposicions crec que van ser les adequades i he de destacar que em va semblar molt pertinent l'activitat de la recitació (tot i que em vaig quedar en blanc).

Així doncs, dono per acabat el meu dossier d'aprenentatge. És l'únic que finalitza ja que les assignatures, el meu aprenentatge i les meves ganes segueixen endavant, cada dia amb més motivació!

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Tiny Finger Point
Free Cookie Monster Cursors at www.totallyfreecursors.com